توصیه هایی در مورد خرید ارز

توصیه هایی درباره خرید ارز

هر موقع فردی بخواهد به سفرهای خارجی برود ، باید ارز تهیه کند و برای این منظور باید به صرافی ها مراجعه کند.

نرخ ارز در صرافی ها در هر لحظه تغییر میکند.

نرخ ارز در کشور ایران بر اساس بازار امارات متحده عربی مشخص میشود و صرافان برای تبدیل ارز قیمت لحظه ای این بازار را مشاهده کرده و مطابق با آن اقدام به تغییر ارز مینمایند.

بازار ارز در امارات متحده عربی از ساعت ۱۱ صبح شروع بکار میکند و قیمت ها هم در این ساعات اعلام میشوند.

پس نرخ ارز را همان روزی که قصد خرید و یا فروش دارید مورد بررسی قرار دهید و تا قبل از ساعت ۱۱ صبح برای گرفتن ارز به هیچ صرافی مراجعه نکنید.چون ممکن است قیمت ها در آن روز نسبت به روز قبل ،تغییرات قابل ملاحظه ای کرده باشند.

صرافی اصفهان

برای خرید ارز بهتر است به سراغ صرافی های رسمی که زیر نظر مستقیم بانک مرکزی فعالیت میکنند ، مراجعه کنید.

برای اطلاع از صرافی های مجاز در کشور میتوانید وارد سایت بانک مرکزی شوید و لیست تمام صرافی های مجاز را در آنجا مشاهده کنید.

بعلاوه صرافی های رسمی مجوزی دارند که از طرف بانک مرکزی برای آنها تهیه شده است.زمانی که به صرافی اصفهان وارد میشوید ، حتما به مجوز بانک مرکزی که باید در دید مشتری باشد ، توجه کنید.

امنیت مصرف کننده در صرافی های رسمی در مقایسه با صرافی های غیر رسمی بالاتر است.

اگر قصد خرید دلار از صرافی اصفهان دارید ، از قبل از چند صرافی قیمت بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید. دراین مقایسه ممکن است تفاوت های جزئی وجود داشته باشد که زیاد نگران کننده نیست.

این تفاوت قیمت جزئی به میزان سود صرافی ها مربوط میشود.

نرخ خرید و فروش ارز در صرافی اصفهان

اگر قصد خرید دلار دارید ،حداقل از یک هفته قبل قیمت‌های اعلام شده در نرخ خرید و فروش ارز در بازار را بررسی کنید و و در نهایت قیمت ها را باهم مقایسه کنید ، تا بتوانید یک خرید عاقلانه و مقرون به صرفه داشته باشید.

از دیگر نکات نگران کننده در رابطه با تبادلات ارزی، سفارش‌های اینترنتی است.

تا حد امکان سعی کنید که بصورت حضوری اقدام به خرید و فروش ارز نمایید،چون در بسیاری از معاملات کلان به صورت اینترنتی از طریق هکرها،سر افراد کلاه رفته است.

در حال حاضر که بازار ارز دچار نوسانات شدیدتری نسبت به گذشته شده است و قیمت دلار روندی رو به بالا داشته است،بسیاری از افراد سودجو،اقدام به تهیه و فروش دلارهای تقلبی نموده اند.

پس تا حد امکان برای خرید دلار به صرافی های مجاز و یا شعب ارزی بانکها مراجعه کنید تا خیالتان از جهت اصل بودن دلارها راحت باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با صرافی افشار ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *