آشنایی با شغل صرافی

آشنایی با شغل صرافی

کار اصلی صرافان تبدیل ارز است. اما صرافان علاوه بر خرید و فروش ارز،اقدام به خرید و فروش سکه نیز میکنند. از دیگر وظایف صرافی ها میتوان به نقل و انتقال پول به کشورهای دیگر اشاره نمود. وقتی قصد مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشیم ، باید برای تهیه ارز رایج آن کشور به نزدیک ترین و معتبرترین صرافی محل خود مراجعه کنیم و در مقابل پرداخت پول کشور خود ، ارز کشوری که قصد سفر به آن را داریم دریافت کنیم. درست است که بانک مرکزی وظیفه خرید و فروش ارز را بر عهده دارد اما تبدیل ریال به ارز مسافرتی در صرافی ها انجام میشود.چراکه بانک مرکزی فقط در معاملات بزرگ ارزی ایفای نقش میکند و وظیفه ی خرید و فروش ارز بصورت محدود را بر عهده صرافی ها گذاشته است.

وظایف صرافی

حال سوال اینجاست که در این معامله صرافان چگونه سود میکنند؟؟؟؟؟ صرافان در مقابل تبدیل ارز،مقداری پول به عنوان کارمزد از شخص متقاضی دریافت میکنند که این پول همان میزان درآمد آنها از شغل صرافی است. اگر قصد خرید دلار از صرافی ها دارید ، بهتر است به چند صرافی مراجعه کنید و قیمت بگیرید و بعد از آن قیمت ها را باهم مقایسه کنید. بعد از مقایسه قیمت ها ، متوجه تفاوت قیمت هایی میشوید که یکی از دلایل این تفاوت ،اختلاف در میزان کارمزدی است که هر صرافی از شخص متقاضی دریافت میکند. توجه داشته باشید که نرخ ها در صرافی ها بصورت لحظه ای تغییر میکند و صرافان برای تبدیل ارز باید از قیمت لحظه ای بازار ارز اطلاع داشته باشند.نرخ ارز در کشور ایران بر اساس بازار امارات متحده عربی مشخص میشود و این بازار از ساعت ۱۱ صبح فعالیت خود را شروع میکند و معمولا قبل از این ساعت خرید و فروشی انجام نمیشود. اگر برای سفر نیاز به تبدیل ارز پیدا کردید باید برای اینکار به صرافی ها مراجعه کنید.

صرافی افشار با ارائه توصیه هایی درباره خرید ارز به شما کمک میکند تا شما با اطلاع کامل و بدون استرس و در کوتاهترین زمان به هدف خود دست یابید.

صرافی اصفهان

صرافی اصفهان یک صرافی کاملا معتبر در شهر اصفهان است که همشهریان عزیز اصفهانی برای خرید و فروش دلار و سایر کارهایی که به صرافی ها مربوط میشود ، میتوانند به این صرافی مراجعه کنند. این صرافی زیر نظر مستقیم بانک مرکزی فعالیت میکند و با استفاده کادری متخصص و کارآزموده و همراهی مجرب‌ترین و ایمن ترین گروه های مالی جهان آماده ارائه خدمات به شما هم وطنان عزیز می باشد. جهت دریافت اطلاعات کامل در مورد خدمات این صرافی حتما از سایت آن دیدن کنید.

1 پاسخ
  1. ولی الله غفوری
    ولی الله غفوری می گوید

    سلام دوست عزیز یک معلومات کلی در باره نقش صرافی ها در انکشاف معاملات تجارتی لازم دارم لطفا برایم ارسال نماید ممنون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *