تشخیص اسکناس دلار تقلبی

تشخیص اسکناس دلار تقلبی

نحوه تشخیص اسکناس دلار تقلبی

اگرچه پول تقلبی نادر است، اما دانستن اینکه چگونه آن را تشخیص دهید می تواند شما را نجات دهد.

خجالت و مشکل با قانون (5000 دلار جریمه و تا 15 سال زندان). و در حالی که اسکناس‌های جعلی خوب تقریباً مشابه همتا های قانونی خود هستند، اما تفاوت‌ها بین آنها بسیار قابل توجه است، به شرطی که بدانید چگونه آنها را تشخیص دهید، این مورد از نکات مهم در خرید ارز می باشد. لذا تا آخر مقاله با ما همراه باشد.

تشخیص اسکناس دلار تقلبی

1. به جزئیات در پرتره لایحه نگاه کنید. اگر صورت حساب واقعی است، چشم باید باشد، واقعی است و ویژگی های صورت باید به وضوح از پس زمینه برجسته شود.

تشخیص اسکناس دلار تقلبی

تشخیص اسکناس دلار تقلبی

2. به فدرال رزرو و مهرهای خزانه داری نگاه کنید. “دندان های” نوک تیز اطراف لبه‌های آن‌ها باید شفاف و تیز باشد، به‌جای اینکه درهم یا مبهم باشند. به خطوط پیچیده در حاشیه لایحه نگاه کنید. صورت‌ حساب‌ های واقعی دارای طوماری هستند که بسیار تعریف شده است، اما حاشیه اسکناس های تقلبی ممکن است شکسته و مبهم باشدو یا نامشخص.

3. به شماره سریال روی قبض نگاه کنید. رنگ و سایه این اعداد باید با مهر خزانه داری اسکناس مطابقت داشته باشد. تقلبی نیز تمایل دارند اعدادی که با فاصله ناهموار یا کج ردیف شده اند.

4. به دنبال الیاف متمایز قرمز و آبی بافته شده در کاغذ اسکناس باشید. جعل کنندگان اغلب سعی می کنند با چاپ قرمز و آبی ریز از این الیاف تقلید کنند خطوط روی صورت‌ حساب‌ هایشان، به جای اینکه آن‌ها را در پارچه جاسازی کنند.

بررسی کنید تا مطمئن شوید که مبلغ پولی اعداد و مقادیر نوشته شده مطابقت دارد. به نظر می رسد این یک نکته واضح است، اما بسیاری از آنها جعل کنندگان سعی می کنند با تغییر اعداد، ارزش اسکناس های اصلی را افزایش دهند. در گوشه های آن، حتی اگر پرتره بدون تغییر باقی بماند (یک اسکناس 10 دلاری را تصور کنید با جورج واشنگتن در وسط به جای الکساندر همیلتون).

نکات و هشدارها

  • اگر فکر می کنید اسکناس تقلبی به دست شما رسیده است، توجه داشته باشید که چه کسی آن را به شما داده است و از کجا گرفتی سپس با اداره پلیس تماس بگیرید تا جعلی را گزارش کنید. لطفا برای مراحل نحوه رسیدگی به پول تقلبی، را بررسی کنید.
  • از آنجایی که اسکناس های اصلی دارای جوهری هستند که می تواند ساییده شود، سعی نکنید با مالیدن آن جعلی را تشخیص دهید.

نحوه تشخیص پول تقلبی

شما می توانید به محافظت در برابر تهدید جعل گران با آشنایی بیشتر با این ارز به پولی که دریافت می کنید نگاه کنید. یک یادداشت مشکوک را با یک یادداشت واقعی مشابه مقایسه کنید. نام و سری، توجه به کیفیت چاپ و ویژگی های کاغذ. دقت کنید، به دنبال تفاوت ها باشید، نه شباهت ها.

پرتره : زمینه پرتره در اسکناس تقلبی معمولاً بی جان و تخت است. جزئیات ادغام می شوند در پس زمینه ای که اغلب خیلی تیره یا خالدار است.

مهرهای فدرال رزرو و خزانه داری: در یک صورتحساب واقعی، نقاط اره ای فدرال رزرو و خزانه داری مهر و موم ها شفاف، متمایز و تیز هستند. مهر و موم های تقلبی ممکن است ناهموار باشند، نقاط اره ای کند یا شکسته داشته باشند.

مرز : خطوط ظریف در مرز یک قبض واقعی واضح و ناگسستنی اس. در اسکناس تقلبی، خطوط در حاشیه بیرونی و طومار ممکن است تار و نامشخص باشد.

تشخیص اسکناس دلار تقلبی

تشخیص اسکناس دلار تقلبی

شماره سریال : شماره‌ های سریال واقعی دارای سبکی متمایز هستند و از هم فاصله دارند. در دلار واقعی شماره سریال با همان رنگ جوهر مهر خزانه چاپ می شود. اما در یک تقلبی، شماره سریال ممکن است از نظر رنگ یا سایه جوهر متفاوت از مهر خزانه باشد. اعداد ممکن است به طور یکنواخت فاصله یا تراز نداشته باشند.

کاغذ : کاغذ ارز اصلی دارای الیاف ریز قرمز و آبی است که در سراسر آن جاسازی شده است. اغلب تقلبی ها سعی می کنند این الیاف را با چاپ قرمز و آبی ریز شبیه سازی کنند. خطوط روی کاغذ آنها با این حال، بازرسی دقیق نشان می دهد که در مورد تقلبی است. توجه داشته باشید که خطوط روی سطح چاپ می شوند، نه اینکه در کاغذ جاسازی شوند. تکثیر آن غیرقانونی است.

کاغذ متمایز مورد استفاده در ساخت ارز. ارز کاغذی اصلی گاهی اوقات در تلاش برای افزایش ارزش اسمی آن تغییر می یابد. یک روش مرسوم، روش چسباندن اعداد از نت‌های با ارزش بالاتر به گوشه‌های عیار پایین‌تر است.

این اسکناس ها نیز تقلبی تلقی می شود و کسانی که آن را تولید می کنند مشمول همان مجازات مانند سایر جعل کنندگان می شوند. اگر مشکوک هستید که یک یادداشت بلند شده در اختیار دارید:

  • اعداد اسمی را در هر گوشه با اسمی که در آن نوشته شده مقایسه کنید، پایین اسکناس (جلو و پشت) و از طریق مهر خزانه.
  • اسکناس مشکوک را با یک اسکناس واقعی از همان نام و سال سری مقایسه کنید، توجه ویژه به پرتره، تصویر و اعداد فرقه.

سکه های تقلبی

سکه های اصلی توسط ماشین آلات خاصی ضرب می شوند (مهر می شوند). اکثر سکه های تقلبی توسط ریختن فلز مایع در قالب ساخته می شوند. این روش اغلب آثاری مانند ترک بر جای می گذارد و جوش های فلزی روی سکه تقلبی.

امروزه سکه های تقلبی عمدتاً برای شبیه سازی سکه های کمیاب ساخته می شوند که برای کلکسیونرها ارزش دارند. گاهی اوقات این کار با تغییر سکه های اصلی برای افزایش ارزش سکه شناسی آنها انجام می شود. بیشترین تغییرات رایج عبارتند از حذف، افزودن یا تغییر تاریخ سکه یا علائم ضرب سکه. اگر شک دارید که سکه تقلبی یا دستکاری شده دارید، آن را با سکه اصلی مقایسه کنید.

اگر ارزش آن بالاتر از پنج سنت باشد، باید لبه‌های بیرونی موج‌دار داشته باشد که به آن «ریدینگ» می‌گویند. ریدینگ روی سکه های اصلی یکنواخت و متمایز است، و آنها در سکه تقلبی ممکن است ناهموار و کج باشد یا کلا گم شده باشد.

تصاویر ارز، چک یا سایر تعهدات

این قانون عکس‌ها یا دیگر نسخه‌های چاپی ارز کاغذی، چک، اوراق قرضه را به شدت محدود می‌کند.

قانون تشخیص تقلبی مصوب 1992، قانون عمومی 102-550، در بند 411 از عنوان 31 قانون مقررات فدرال، تصاویر رنگی ارز ایالات متحده را مجاز می‌سازد:

  • اندازه تصویر کمتر از سه چهارم یا بیشتر از یک و نیم به صورت خطی است.

بعد، هر بخش از آیتم نشان داده شده است

  • تصویر یک طرفه است
  • همه نگاتیو ها، صفحات، مثبت ها، رسانه های ذخیره سازی دیجیتالی، فایل های گرافیکی، رسانه های مغناطیسی، دستگاه‌های ذخیره‌سازی نوری، و هر چیز دیگری که در ساختن تصویر استفاده می‌شود و حاوی یک تصویر از تصویر یا هر بخشی از آن از بین می رود و یا حذف یا پاک می شود.

سایر تعهدات و اوراق بهادار

عکس یا موارد مشابه دیگر تعهدات و اوراق بهادار و خارجی

ارزها برای هر هدف غیر متقلبانه مجاز هستند، مشروط بر اینکه اقلام به رنگ سیاه تولید شوند. و سفید و به صورت خطی کمتر از سه چهارم یا بزرگتر از یک و نیم برابر اندازه هستند.

بعد، هر بخشی از آیتم اصلی که تکثیر می شود. نگاتیوها و صفحات مورد استفاده در ساخت شباهت ها باید پس از استفاده از آنها برای هدفی که برای آن ساخته شده اند از بین بروند. این سیاست اجازه استفاده از باز تولید ارز در تبلیغات تجاری را می دهد، مشروط بر اینکه مطابق با آنها باشد.

محدودیت اندازه و رنگ فیلم‌های سینمایی، میکرو فیلم‌ها، نوار های ویدئویی، و اسلایدهای ارز کاغذی، اوراق بهادار و غیره، تعهدات ممکن است رنگی یا سیاه و سفید برای پخش یا پخش تلویزیونی باشد. ممکن است هیچ چاپی وجود نداشته باشد ساخته شده از این ها مگر اینکه با محدودیت های اندازه و رنگ مطابقت داشته باشند.

عکس ها، تصاویر چاپی، فیلم های سینمایی یا اسلایدهای ایالات متحده و سکه های خارجی ممکن است برای هر هدفی استفاده شود. با چند استثنا، قوانین موجود عموماً ساخت، فروش یا استفاده از هر توکن، دیسک را ممنوع می کند.

یا وسیله ای شبیه سکه های ایالات متحده یا هر کشور خارجی،که به صورت پولی صادر می شوند.

تمبرهای پستی ، تمبرهای پستی خارجی و تمبرهای درآمدی تصاویر چاپی و تمبر های خارجی برای هرگونه غیر تقلبی مجاز است

هدف تصاویر سیاه و سفید تمبر های پستی و خارجی لغو نشده است. در هر اندازه ای مجاز است تصاویر رنگی تمبرهای پستی و خارجی لغو نشده باید کمتر از سه چهارم یا بیشتر از یک و نیم برابر اندازه تمبر اصلی باشد.

تمبر های پستی و خارجی لغو شده ممکن است در هر اندازه ای باشند، صرف نظر از اینکه در تصاویر موجود باشد،رنگی یا سیاه و سفید.

توجه: تمبرهای پستی و خارجی لغو شده باید دارای علامت لغو رسمی باشند، به عنوان مثال، تمبر باید برای هزینه پست استفاده شده باشد. همچنین صفحات و نگاتیوها از جمله چاپ های براق از هر گونه تعهدات یا خارجی باید پس از استفاده نهایی آنها برای این منظور از بین برود که آنها ساخته شده اند.

تصاویر چاپی و تمبرهای درآمد خارجی به صورت سیاه و سفید مجاز است فقط. هیچ محدودیتی در اندازه برای تمبرهای درآمدی وجود ندارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *