معرفی بهترین بانکهای کانادا

۱. بانک رویال یا RBC در کانادا:

بانک رویال یکی از بزرگترین موسسات بانکی کشور کانادا محسوب می‌شود که مزیت‌های بیشماری مانند استفاده از تمام دستگاه‌های خودپرداز، بدون پرداخت هزینه را دارد. این بانک خدماتی نظیر اسکان و نقل مکان مهاجرین تازه وارد را به همراه تنظیم بسته‌های بانکی و غیره ارائه می‌دهد.

۲. بانک اسکوشیا بانک:

برنامه نرم‌افزاری Scotaiabank StartRight، یکی از خدمات بانکی ارائه شده توسط بانک‌های کانادایی است که شما در آن می‌توانید افتتاح حساب را به راحتی انجام دهید. این سرویس برای مهاجران تازه به کشور کانادا تا یک سال خدمات رایگان ارائه می‌دهد و یک حساب بین‌المللی معتبر محسوب می‌شود.

۳.  TD Canada Trust:

بانک Dominion تورنتو که معمولا با عنوان TD Canada Trust شناخته می‌شود، در تمام مناطق کانادا و حتی آمریکا دارای شعب متعددی است و اکثر مهاجرین به کانادا از این بانک برای افتتاح حساب استفاده می‌کنند؛ زیرا این بانک شعب متعددی دارد و اپلیکیشن و خدمات بانکداری آنلاین این مجموعه همیشه در دسترس است.

 

صفر تا صد هزینه ها و خدمات افتتاح حساب در کانادا:

هزینه افتتاح حساب در بانک‌های کانادا در تمام آن‌ها یکسان نبوده و هر بانک با توجه به خدمات و مزایایی که ارائه می‌دهد هزینه‌های مجزایی را از مشتری دریافت می‌کند. در بانک‌های کانادا هزینه افتتاح حساب برای دانشجویان به صورت رایگان است و برای افرادی که بالای 60 سال سن دارند تخفیف‌های خاصی در نظر گرفته میشود. در برخی از بانک‌ها برای یک دوره معین تمام عملیات بانکی به صورت رایگان انجام می‌شود و پس از اتمام این زمان، مبالغی حدود 30 دلار در ماه از کاربران بانکی دریافت می شود. اگر برای انجام تراکنش از خودپرداز مربوط به حساب بانکی خود استفاده می کنید، هزینه‌ای را بابت این تراکنش پرداخت نخواهید کرد. ولی در صورت استفاده از خودپرداز سایر بانک‌ها باید به ازای هر تراکنش معادل 1.5 دلار هزینه پرداخت کنید.

مدارک لازم جهت افتتاح حساب بانکی در کانادا:

در صورت افتتاح حساب بانکی در کانادا، فرد متقاضی لازم است تا مدارکی را با خود به همراه داشته و به بانک مورد نظر ارائه دهد. این مدارک شامل موارد زیر می‌باشد:

  • پاسپورت
  • کارت بیمه
  • کارت اقامت
  • کارت SIN
  • اجازه تحصیل
  • گواهی نامه رانندگی (کانادایی)

لازم به ذکر است که متقاضی در صورت همراه داشتن دو عدد از این مدارک می تواند جهت افتتاح حساب بانکی اقدام نماید.

افتتاح حساب بانکی در کانادا با ویزای توریستی

داشتن حساب بانکی در کانادا برای گردشگران امکان‌پذیر است. برای افتتاح حساب با ویزای توریستی کانادا، افراد می‌توانند با همراه داشتن پاسپورت و مراجعه به یکی از شعب بانک‌های کانادا، جهت افتتاح حساب بانکی اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *